Inget Internet :(

Tur man har mobilen :) Just nu önskar jag bara att det funnits en app till min kära mobil också, vet ju att blogg.se har en till iphone. Borde finnas till de som har Samsung apps eller android market också. Tycker iaf jag! De är "lite" jobbigt att blogga från mobilen Internet med de går :)

Snart så styr vi bilen mot en by här i närheten för att packa, kasta och städa, inte den roligaste lördags sysslar kanske men de ska bli så underbart och mysigt när de blir klart :)

Min förkylning har blivit 100 ggr värre likaså hösten :( Känns som om jag ska typ hosta ut lungorna :/ Får bli lite hostmedicin och slemlösande innan vi drar. För er som varit hemma hos mig innan, jag har gjort om
i vardagsrummet, NY soffa och det blev skit bra :) Jämfört med innan ser lägenheten nu färdig ut :) Innan såg de mer ut som om allting var kastat och halvfärdigt!! (Bild kommer när Internet behagar att fungera). Dricka upp kaffet nu sen kör vi. Trevlig lördag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0