Missat samtal :/

Självklart så ringde mitt andra jobb igår och ville att jag skulle jobba och SJÄLVKLART tackade jag ja till de :) Men när jag på min rast kollar mobilen så har jag såklart missat samtal och inte av vem som helst, utan verksamhetschefen från barnkirurgen :/ Samtalet jag väntat på hela veckan har jag nu missat :( Buhhh!

Jaja sånt som händer :/ Efter jobb hämtade min kära vän Heidi mig och vi körde på en upptäcktsfärd som började med outlet i Helsingborg, Ikea, coop, toys'r us och barnens hus. Blev hel dag :)
Nu är allt adventspynt klart här hemma, köpte det sista som behövdes och lite annat smått och gott, bland annat en fin lampa till databordet :) Nu kollas det idol och äts ikeas kanelbullar :)

-Saknar mina små busfrön enormt mycket, snart söndag och jag får PUSSA en massa på dem <3 (bloggar från mobilen därför blir de innan radbyte osv i texten :/ Fixar de på datan senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0