Pyssel.

Idag börjar jag jobba vid 12 så jag och barnen hinner lite mys och bus nu på morgonen, men just nu sitter de och myser och kollar på barnkanalen så då kan jag passa på här :)

Måste säga att jag bara ÄLSKAR mitt jobb, de är roligt, inspirerande, motiverande och glädjande att träffa och se alla ungdommarna varje dag, lyckas och utvecklas :)

I går va de julpyssel på dagis och då gjorde barnen typ ljuslycktor, vi fika lite och barnen busade en massa :) (Bild kommer på ljuslycktorna, när jag tait hem dem!)

I söndags blev de lite pyssel hemma innan barnen skulle lägga sig, de blev nejlikor i apelsin och vi skrev julkort så här såg det ut:



-Älskar mina små änglar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0